hurghada2018.reismee.nl

Doorgebakken

Zoals elke reis naar Egypte, zijn we ook deze vakantie dagelijks vroeg wakker. En dan bedoel ik tussen 7 en 8 al aan het ontbijtbuffet. We hebben ons vaste plekje voor het ontbijt. Onze kamer ligt boven het Duitse restaurant dus lekker makkelijk. Na de gebruikelijke croissants, toast, fruit, broodjes, sap en koffie slenteren we richting het zwembad. Deze dagen blijven we dicht bij de kamer, daar mijn lief zwaar aan het werk is. Gisteren was een bewolkte dag, maar je hoort ons niet klagen. Wel gevaarlijk want de zon blijft gewoon door steken. De rond lopende ober weet al precies hoe en wanneer we onze drankjes willen, en de verkopers vallen ons niet meer lastig.

We zijn inmiddels al in alle restaurants wezen eten , maar nog steeds hebben we niet het hele terrein gezien. De blaren op de voeten van mijn lief dragen hier ook niet aan bij.

Ook is er bij mij een allergie opgedoken. Mijn lief voelt zich er prima bij, maar de Schlagers worden hier suf gedraaid. Not so funny. Alles maar verzachten met ouzo-cocktails. Als je daar genoeg van drinkt wordt alle muziek leuk.

Onze dagen hier zijn dus een beetje van hetzelfde, veel liggen, zwemmen, zonnen en bunkeren gelardeerd met genoeg drank.

Reacties

Reacties

Heleen

Nog niet uitgenodigd voor de groepslessen? ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!